מדיניות החזרה והחלפה
במודרנו, אנו שואפים להבטיח שתהיו מרוצים לחלוטין גם מחוויית הקנייה וגם מהמוצרים שרכשתם. מדיניות ההחזרות וההחלפות שלנו נועדה להיות פשוטה ונטולת טרחה כדי להבטיח את שביעות רצונכם המלאה.
מדיניות החלפות
אם קיבלתם מוצר והוא לא עונה על הציפיות שלכם, תוכלו להחליף אותו בקלות.
להחלפת מוצר עקבו אחר השלבים הבאים:
- צרו איתנו קשר – פנה לצוות שירות הלקוחות שלנו כדי לפתוח פנייה.
- שירות שליחים – אנו נדאג לשליח שיאסוף מכם את המוצר ויספק את המוצר החלופי החדש. אתם תהיו אחראים רק על עלויות המשלוח.
- תנאים – על המוצר להיות באריזתו המקורית, חדש לחלוטין, ללא סימני שימוש ובצירוף חשבונית הרכישה. במידה ואתם מעוניינים להחליף שעון שרכשתם באתר, יש לוודא שהמדבקה והניילון שלמים.
מדיניות החזרות
אם אתם מעדיפים להחזיר את המוצר לקבלת החזר מלא, עקבו אחר השלבים הבאים:
- צרו איתנו קשר – פנה לצוות שירות הלקוחות שלנו כדי לפתוח פנייה.
- שירות שליחים – אנו נדאג לשליח שיאסוף מכם את המוצר. אתם תהיו אחראים רק על עלויות המשלוח.
- תנאים – על המוצר להיות באריזתו המקורית, חדש לחלוטין, ללא סימני שימוש ובצירוף חשבונית הרכישה.
הערות חשובות
- כל ההחזרות וההחלפות חייבות לכלול את האריזה המקורית וחשבונית הרכישה.
- המוצר חייב להיות חדש לחלוטין וללא סימני שימוש.
- בהחזרה או החלפה של שעונים, המדבקה והניילון חייבים להישאר שלמים.
לכל שאלה נוספת או כדי להתחיל בתהליך החזרה או החלפה, אנא צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו. אנחנו כאן כדי לעזור ולהבטיח לכם את חווית הקנייה הטובה ביותר שאפשר.